نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان

همانطور که پیش تر اشاره کردیم؛ تمام تلاش وبسایت ما بر این است که خریدی رضایت بخش برای مشتریان به وجود آورد. اقداماتی همچون؛

  • تامین کالا در سریع ترین زمان ممکن
  • تامین کالا با بهنرین کیفیت
  • تامین کالا با گارانتی های معتبر و مطرح
  • فروش کالا با پایین ترین قیمت بازار
  • بسته بندی چند لایه برای جلوگیری از آسیب فیزیکی در حمل و نقل
  • ارسال فوق سریع به سراسر کشور
  • ایجاد روش های مختلف حمل و نقل برای آسودگی مشتریان
  • مشاوره و راهنمایی صحیح مشتریان پیش از خرید
  • پشتیبانی و پیگیری مستمر سفارش مشتریان از زمان ثبت سفارش تا تحویل و راه اندازی دستگاه

 

با این وجود؛ در صورتیکه خریداران از هر یک از خدمات ذکر شده رضایت کافی را نداشته باشند و یا به هر طریق شکایتی دارند، می توانند با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن مشکل آنها را بر طرف نمایند.

همچنین سایت آرتل دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد تا به مشتریان عزیز این اطمینان را بدهد که در صورت حل نشدن مشکل و یا نیاز می توانند شکایت خود را از طریق این نهاد نیز پیگیری فرمایند.